Način plaćanja i isporuke

Načini plaćanja

  • Pouzećem preko Dexpress kurirske službe.
  • Plaćanjem na tekući račun DOO TOP – GAN-a.

Isporuka i poštarina

Proizvodi koji nisu dostupni za web kupovinu mogu se kupiti lično u našoj prodavnici u Požarevcu. Naručena roba se šalje kurirskom službom isključivo iz radnje u Požarevcu.

Radnik kurirske službe će Vam doneti naručene proizvode na adresu koju ste naznačili u porudžbenici. Pre isporuke, radnik kurirske službe će Vas nazvati na broj telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom se vrši na celokupnoj teritoriji Republike Srbije (bez Kosova i Metohije).

Naručene proizvode koje ste naručili pouzećem, plaćate radniku kuriske službe po prijemu paketa.

Pre isporuke robe, kontaktiraćemo Vas na broj telefona koji ste ostavili kao kontakt, radi detalja, kao što su raspoloživost robe, veličina, težina i slčno.

Poručena roba je upakovana u adekvatnu ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta.

Troškovi dostave koje snosi kupac:

Troškove dostave platićete kuriru koji Vam donese kupljenu robu u iznosu od 480 dinara, ako Vaša porudžbina ne prelazi iznos od 5000,00 dinara i 5kg težina.

 

Svaka porudžbina vrednosti preko 5000,00 dinara, i težine do 5kg šalje se o našem trošku.

 

Porudžbine čija je vrednost preko 5000,00 dinara i čija težina prelazi 5kg, naplaćuje se po cenovniku kurirske službe Dexpress: https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik.

 

Isporuka robe je 3 do 10 radnih dana (osim ako tražene artikle nemamo na lageru). Svi artikli nisu dostupni u svakom momentu, te se rok isporuke može produžiti. U slučaju da nemamo na lageru poručene artikle, obavestićemo Vas putem mejla ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.

 

Eventualna oštećenja paketa

Politika kurirske službe Dexpress je da paket nije moguće pregledati – otvarati pre nego što se paket preuzme, plati i evidentira. Dakle možete zamoliti radnika kurirske službe da sačeka da otvorite paket, ali pre toga ga morate preuzeti i platiti.

Ako ste kojim slučajem utvrdili da je prilikom transporta došlo do oštećenja odmah na licu mesta recite radniku kurirske službe da napravi zapisnik, ili pošaljite email na office@dexpress.rs.

Zapisnik je ključan momenat da bi se imao dokaz, odnosno da imamo pravo da zahtevamo naknadu za eventualnu učinjenu štetu.

Ukoliko kupac odbije da potpiše potvrdu o preuzimanju, isporuka se beleži i smatraće se kao odbijena.

Ukoliko je sa paketom sve u redu ali ipak postoji neka greška ili oštećenje, javite nam se na 012/555-405 ili nam pišite na info@topgun.rs.

Oštećenja morate prijaviti odmah po preuzimanju paketa!